Çocuk menüsü soyledım kızıma sonra bır yudum yedı sonra ben ısırdım tadı garıp geldı pısmemıs gıbı sonra acaba agzımın tadı mı bozuk acaba defım bazen oluyo öyle kızım yedı gerı çıkardı ıcıne baktım bozuk çıktı dokunur mu acaba ya bır ıkı yudum anca yemısızdır gece gece iş çıktı bugünde bundan ötürü uyuyamam ben :( çocuk menüsünde bari dıkkat eder insan yaaa