kızlar yeni eve taşındık balkon kapalı cam hoşuma gitmişti canlı olarak görmemiştim balkonda saçma küçük çıkıntılı bi alan var orda da kombi ve dışında dolap var orda kalan kapalı camlar açılıp silinmiyor o çıkıntı temizlik konusunda sinirimi çok bozuyo pis geliyo gözüme ordaki kombi ve dolabını fırçayla köpükleyip su tutup yıkasam bir şey olur mu elektrik felan çarpar mı linçlemeyin ilk defa böyle bir şey düşündüm