47aydanur boyundan yüksek bir yermiydi sisti mi kafası. Ve parkeye mi düştü. Bizim doktorumuz çok yüksek bir yer değilse ve çocuğun genelde durumu normal gözüküyorsa uyku saatini uyanık kalsın diye aksatmayın daha kötü olur durmaz bu sefer anlayamayız neden rahatsız oluyor diye. Benimki yataktan düşmüştü sonra da uyumuştu bir şey olmamisti tabi ben hemen doktorumu aradım konuştum anlattım kusma vs olursa acile gitmemi söyledi