cg9699 Uykumu alamıyorum malum 4.ay atağı. Ne zaman uykum gelse aşırı üşüyorum. Eşim klima açıkken üşümüyor ben şuan klima kapalı yorganla yatıyorum hala biraz üşüyorum neden sizce