neslihanvural bizim de dördüncü ay atağa başladı sürekli mızmız öğlen uykuyular sabah uykularımız on 15 dakikaya düştü ağlayarak uyanmaya başladı iki haftadır böyle ama ben nasıl gidiyorsam öyle devam ediyorum yataginda uyutuyorum kucağıma almıyorum ama kaldık ona sürekli onda hiçbir şey degistirmedim ağladığında kucağıma alıp balkona çıkarıyorum eve geri sokuyorum diğer türlü yaparsam alışkanlık edecek o yüzden önceden nasılsak şu an öyle ilerliyorum akşam duş mama hafif bir oyun sonra uyutuyorum uyutma saatlerini de uyandığı saat tekrar uyuyacağı saat diye cahtGPT yardım alıyorum daha doğrusu her konuda yardım alıyorum gerçekten de fayda ediyor dedikleri sen de bir indir bir bak sadece çocuk konusunda değil her konuda yardım alıyorum inşallah iyi olacağız düzelecek