kubraahsenn Bebeğim beş aylık oldu bugün mama ile besleniyor ama kusuyor doktorumuz evolvia ar mamasını önerdi ama yorumları baya kötü önerdiğiniz ve fayda gördüğünüz mama var mıdır normalde ben Hip marka kullanıyordum
a_ne00444 kubraahsenn ar da yok balık komusu normal evolviada var bu sizi korkutmasın omega3 olduğu için normal yani o koku evolvia benim en memnun kaldığım mama oğlum prematüreydi en iyi toparlayan mama bizDe o oldu
kubraahsenn a_ne00444 teşekkür ederim deneyeceğim peki diyelim ki sevmese sizce Hip marka mamayla karıştırılıp verilebilir mi