BabyMom35 neyle yapıcaksınız bilmiyorum ama ben kendi tarifimi yazayım. 2 tatlı kaşığı ile başladım ben. 2 tatlı kaşığı mamayı su ile çözdürdüm. Oğlumda süt alerjisi var diye su kullandım isterseniz siz mama falan da kullanabilirsiniz. Üstüne 20 cc anne sütü ekledim. Bi de elma rendesi kattım çeyrek elma diyeyim🙏🏻