Emme konusunu çok fazla problem haline getirdi benim için bazı kadınlar ve instagram videoları. Bir ayljj anneyim uykuyla okuduğumu anladım mı bilmiyorum ama bir konuya da ben değineyim. Bazı instagram kullanıcıları (özellikle sağım makinesi firması ile anlaşmalı olanlar) sanki sürekli sağım yapmalıyız,sanki sütümüz beş santim yağlı olmalı,sanki sağım olmazsa süt artışı olmaz gibi bir algı yarattı. Başlarda hem emzirmeye çalıştım hem sağdım . Bir süre sonra psikolojim yoğun anlamda yıpranmaya başladı Bir durup nefes aldım. Milyonlarca yıllık evrim sürecinde insan ırkı hayatta kaldıysa çok mucizevi yaratıklar olmalıyız. Milattan önce pompa mı vardı,süt arttıran helva,pilav bilmem ne mi vardı Anneler emziriyordu ve sütleri yetiyordu Şuan bunların bilşnmesi çok faydalı şeyler Ama olmazsa olmaz da değil Birbirimize artık birşeyleri zorunluluk gibi lanse etmeyelim İsteyen sağsın isteyen biberon versin isteyen emzirsin Ama kimse kimseye öneri vermesin(uzman dışında)