Kızım 26 aylik ,ikinci azilarinda hepsi cikti tum disleri tamamlandi suan da agzinda 20 tane dis var
Ama sanki bu ikinci azilarin arkasida son gunlerde epey beyazlamis gibi goruyorum ,parmagimla baktim sanki kabarmis gibi de geldi,cocukta anne aciyor diyor ara ara,boyle 38′e varmayan atesi var bazen ,huysuzluk cabasi (hadi o 2 yasin genel hali de olabilir ama ) sormak istedigim daha 3.azilarda cikacak mi benim bildigim onlar daha ileri yaslar okul cağı falan olmasi lazim degil mi ben mi yanlis biliyorum,durumumu yanlis yorumluyorum bilemedim ki
Tecrubeli annelerim bi yazarsaniz sevinirim boyle olan var mi