Kızlar selam oğlum 8 aylık ve her beslenmede tel göğüs emziyordum bir süredir ama artık emzirme süresi çok kısaldı 5 dk bile diyebilirim. Gece uykularına girmeden 10 sn de bir memeyi bırakıp tekrar alıyor ve iki göğüs emzirmeye çalışıyorum doymuyordur diye bu kadar kısa emmesi normal mi acaba dişlerden olabilir mi sizce ? Sizde durumlar nasıl ?