Pamukhanim_ seda2 bizim 22. Haftasında göstermişti senin belirtilerinin aynısı vardı bende de kız dı cinsiyeti
_alininannesi seda2 tursut, bel ağrısı, tatlı yiyememe ve gerçekten karnım ortadaydı oğlum oldu. Ama göstermiyor diyen kim varsa etrafımda hepsinin kızı oldu.
miniminisevgilimm seda2 ultrason resimlerini görünce içimden direkt kız geçirdim sağlıkla gelsin inşallah 🙏
DuruAselEmr seda2 benimde belirtilerim aynıydı ve 20. Haftaya kadar kendini göstermedi.Ayrıntılıda kızım olacağını öğrendim