Bebeğim 7 ay 10 günlük boyu 73 kg 6.800 zayıf dedi hemşire ama çok hareketli bebek böyle olan varmı acaba hiç durmuyor akşama kadar sürünüyor bütün evi yemesi güzel ek gıda olarak emziriyorum extra kaşık mama yiyor anlamadım sağlık durumu iyi hiç bir sorun yok her ay kontrollere gidiyoruz sağlık ocağına banada artık zayıf geliyor neden kg alamıyor sizce ?