cevizadam04 Kızlar biriyle konuşurken hangi uygulama ses kaydı alıyor lütfen bilen var mı iPhone kullananlar
momas cevizadam04 telefonda konuşurken diyorsan eğer zaten iphone var bu uygulamaya gerek yok sol üstte kayıt simgesi var basarsan kaydeder
-SweetPanda- cevizadam04 Bilgim yok üstte kalsın ama tavsiye verebilirim. Youtube videosu izleyin eğer zamanınız varsa orda her şeyi ayrıntısına kadar gösteriyorlar. Bazen birilerinin söylediği uygulama çalışmıyor olabiliyor yada sizin tele uyumlu olmayabiliyor.
Meriy12 Biriyle konuşurken sol üstte bir simge var tıklarsanır kayıt alır ancak karşıya direk “ ses kaydı alınıyor diye sesli komut gider aman diyim
cevizadam04 asaf3467 evet bir kaç kişiye sordum onlards yok dedi ve iPhone de ses kaydına almak yasakmış güvelik açısından öyle duyum aldım az önce