Degerli anneler,
Formul sutle buyuyen bebeginiz varsa ne zaman sutu biraktirdiniz? Veya kendiliginden birakiyorlar mi bir sure sonra?
Oglum var 1yas 8 aylik. Geceleri hala 4-5 kere uyaniyor sut icmek icin. Aile doktorumuz 2 yasina kadar icmesi normal sonra kendisi birakacaktir dedi.
Sizlerinde tecrubelerini dinlemek isterim kisaca.
Simdiden cevaplayan herkesten tesekkur ediyorum.