Kızlar bugün kızım 3 aylık oldu bende eczaneden rota aşısını aldım doktor kontrolüne gittim doktor yapar dedim yapmadı sağlık ocağı yapıyor dedi neyse ben sağlık ocağına gittim ordaki doktor da hayır biz yapamıyoruz reçete gerekiyor filan dedi zaten özel aşı bu ne reçetesi yani sonra çocuk acile gittim orda da yapmadılar biraz daha kalsa aşı bozulacaktı mecbur açıp ben damlattım kızımın ağzına yani yapacakları bu kadarlık bir işlemdi ama beni perişan ettiler malesef