Annecik-06 bizim kaka tahkiminde sadece rota ve adenovirüs bakılmış , bakteri testi istememiş . Negatif çıktı diğerleri . Çinko ve probiyotik kullanıyoruz ama düzelme olmadı . 20 aylık . 1 hafta olacak ishal olalı , 3 gündür de bunları kullanıyoruz . Yenşden gitmesem mi acaba ? Çocuk gece 4te bile kaka yapıyor ona uyanıyor bide uykusu açılıyor . Deli olacağım bugün sersem gibiyim bende