bloommom sultancelik biz 5 aylıkken yaptırdık keşke daha erken yaptırsaymışım diyorum ilk çişini yaptığında ağladı sızlandı onun haricinde 3 gün biraz zorlayıcıydı ama sonrası normal hayatımıza döndük
deniz2769 sultancelik 57 günlüktü yaptırdığım da ilk çişinde çok ağladı o gün biraz zorlandık ertesi günü normale dönmüştü 7 gün şişlik devam ediyor spanç ve kremle her çişte değişim yapmıştık