Biz daha yeni yaptık oğlum 4 aylık Rize Artvin gezdik geldik bende zaten Karadenizliyim gayet güzeldi temiz hava oğluma çok iyi geldi sürekli uyudu çok rahat gezdik gezilecek yerler var baya özellikle doğal güzellik olarak aşırı nem vardı sıcaktan duramadık soğuk olsaydı keşke yaylalarda bazen çişe yağmur oldu yanımıza uzun kollu aldık şemsiye almanızı tavsiye ederim biz unuttuk