aselebry Hormon testinde yapıldı ama prolaktin değeri biraz sınırda d3di doktor 19.42 falandı doktor doğum kontrol hapi verdi 3 ay kullan dedi drospera böyle olup hamile kalan var mı yada sorun yaşayan çok takıyorum kafaya