Yanlız değilsin. Benim bebeğim 9,5 aylık gece uykusuna saat 7,5 8 arasında geçer, o uykuya geçtiği gibi haydi bismillah diyip hiç enerjim olmasa da ayaklanıyorum. Ev temizliği yapıyorum. Gün içerisinde hiç bir şey yapamıyorum. Eve 2 3 defa makine çekmekten başka. Bebeğim istiyor ki o bir şey yaparken ben onun yanında oturayım sadece. Bir de çok hareketli ve karıştırmayı, dağıtmayı çok seven bir kızım var. Gündüz bir bardak bile yıkayamam akşam eve dip köşe girerim. Şuanda da mutfağı temizlemiş, ütümü yapmış, makinedeki çamaşırların bitmesini bekliyorken bir kahve içeyim az soluklanayım foruma gireyim demişken çıktı postunuz karşıma. Çamaşırı astıktan sonra da toz alıp, yerleri silip uyumayı planlıyorum artık😌