Arkadaşlar, merhaba 🌸
25 aylık kızım var. Önceden iştahı çok iyiydi; pilavını, fasulyesini kendi yer bitirirdi, yoğurt ve yumurtaya bayılırdı. Ama son günlerde ne kahvaltı ne akşam yemeği… Resmen yemek saatleri kavga ve kriz haline geldi. Zorla bir iki lokma yediriyorum, öğlen de ancak bir iki kaşık çorba içiyor. Yoğurtla bile kandıramıyorum.
Geçenlerde hafif öksürür gibi oldu, vücudu da biraz ısınmıştı. Belki hastalık sonrası bir iştahsızlık ama emin değilim. Bu dönemi yaşayan anneler, siz nasıl başa çıktınız?