kurufasulye kizlar 5 bucuk aylik bebisim var ama elimde aptamil 2 numara mama var onu versem sikinti olur mu acaba? bir de biberon ucunu degistirecegim ama kac numara almaliyim philips?
suheyla92 kurufasulye hichisey olmaz verebilirsiniz mamayi. 3 no emzik yeterli gelecektir (avent icin konusuyorum digerlerini bilmiyorum)