yigitmomyy bimden kedi dili aldım alt kısma 1 tane yatay koydum gövde kısmı iki tane yan yana onun üstüne de iki tane yan yana koydum ama azcık kestim çok uzun oldu ucunu yapmak içinde azcık kestim ki azcık aşağısına koyayım sonra ama eğik yaptığım için en üst kısım açık kaldı açık kalan kısmı kestiğim parçalardan yama yaptım umarım anlatabildim😂😂
İç kreması tarifi veriyorum
1 yumurta
50 gram şeker
250 gram nişasta
250 ml süt
2-3 parça da beyaz çikolata attım en son
Pişirdim iyice soğusun donsun diye hatta buzluğa attım ki içine koyunca akmasın
Kedi dillerini sütle baya ıslattım
Soğuyan kremayı sıkma torbasıyla eşit sıktım içine. Arttı bu arada kalanı yedik
Üste yine aynı şekilde kedi dili sütle bandırdım
Krem şantiye kakao döktüm kahve rengi olsun diye
Sonra süsledim bu kadarr😂