buketkckoglu Arkadaşlar 15 günlük bebeğim var aptamil mama kullanıyorum fakat arkasındaki ölçeklere göre uyguluyorum bebeğim doymuyor nasıl yapmalıyım veya siz nasıl kullanıyorsunuz fazla kullansam herhangi bir yan etkisi olur mu yardımcı olun lütfen 🥹
ipekkusunannesi buketkckoglu o arkasında yazan cc ler çok afaki. Bebeğiniz ne zaman acıkırsa 60ml yapın mesela içirin istediği kadar içsin bi sonraki ağladığında da teklif edin genelde 2-3 saatte bir olur zaten bu içtiği miktar ve verdiğiniz aralıklarla bebeğiniz kendisine bir beslenme düzeni oluşturur zaten hiçbişey olmaz.