Arkadaşlar kızım 30 aylık bir kaç gün önce tuvalet eğitimine başladım. Dün çok kötü gitti sürekli her odaya işedi. Bugün ona sormadan saatte bir tuvalete götürdüm şimdiye kadar iyi gitti fakat akşam olunca çişim var diye tuvalete gidiyoruz ve bir saat oturuyoruz. Bu süreçte lazımlığı elleyip ağzına elini falan sokuyor yapma etme demekle geçiyor ve çişini yapmıyor. Kaldırıyorum güç bela yine çişim geldi diyo ve gidiyoruz yine oturuyoruz en az yarım saat. Çişinin geldiğini zannetmiyorum bunu neden yapıyor olabilir ??? İki gündür çok yoruldum ya benimle dalga geçiyor gibi bir hali var ağlamak istiyorum artık. Gece krize giriyor yatacak vakit hayır çişimi yapcam tuvalete yapcam diye ağlıyor alamıyorum ordan dün çok zor uyuttum çıkaramadık yani napcam bugün ikinci gece yine aynı akıl verin nolur