pamukkuss merhaba çok geçmiş olsun sizede. Bizim biraz uzun sürdü geçmesi muhtelemen tırnağı yada herhangi bir oyuncağı battı. Doktor endişelenmemelisiniz bir kaç güne geçer demişti geçmedi tekrar götürdüm yavaş yavaş toparladığını söyledi şimdi tamamen geçti çok şükür sizinde 3-4 güne bir şey kalmayacaktır muhtelemen