Kızlar benim 44 günlük bir kızım var bir aylık asisinda sonra yüzünde kafasının içinde boynunda isilik gibi kırmızı kırmızı benekler çıktı sonra farkettim basının tam arkasında saçının bitim yerinde kızarıklık var yuvarlak şekilde ve pul pul üstü sacindada konak var tepesinde sonra bu pul pul şey kulak memesine de olmaya başladı sağlık ocağına gittim doktor bı krem yazdı üç gün kullan sonra bir hafta ara ver sonra geçmezse üç gün daha kullan dedi ben Dalin şampuan kullanıyordum acaba şampuanı dedim değiştirdim musttella aldım bide kremini aldım mustellanin nemlendirici hepsini kullandım hiçbir faydasını görmedim ne şampuanın ne nemlendirici kremin nede doktorun yazdığı kremin üstelik kulak arkasına iyice boynuna felan yayıldı neyden oluyor acaba benim durumumu yaşıyan arkadaşlar varmı gectimi neyle geçti nezaman geçti bilmek istiyorum bide kasiniyormudur acaba üzülüyorum gördükçe