defnekusum_ aynı durumu yaşadım 1 ay önce doğum yaptım, sağım yap o sarı sütü mutlaka ver bebişe süt kaşığı kullanabilirsin, sürekli memeni vermeye çalış emdikçe ve sağımla ucun iyice çıkacak merak etme. Doymuyor diye de düşünme o sarı süt iki üç damlası bile ona yeter midesi çok küçük daha