anneyim09 Kızlar 10 gündür diyetteyim 3 litre su glüten yok paketli gıda şekerli çikolatalı şeyler yok bugün tartıldım bir gram bile gitmemiş aşırı moralim bozuldu hafiflediğimi inceldiğimi hissediyorum ama eksi göremedm hiç kaçamak bile yapmadm sebebi ne olabilir tartıda bozuk değil
Deletedmom_289 anneyim09 canım öncelikle bir kan tahlili yaptır d vitamini B12 kan değerlerine bir baktır ondan sonra da pcos olabilir o zaman da kilo veremezsin %100 bir sebebi vardır kilo verememenin
berk58 anneyim09 kansızlık demir ve b12 değerleri düşük olabilir benim çok düşmüş o yüzden kilo veremiyorum
anneyim09 Yazmelegi_ tahlil vs yaptırmadım uzun süredir ama çok moralim bozuldu karpuz çok yiyorum acaba omu etki ediyor dicemde ne kalorisi olabilir ki
mamado anneyim09 karpuz şeker tamamen, çok yiyorsanız düşündüğünüz kadar az kalori almıyorsunuz demektir
anneyim09 Deletedmom_289 pcostan bende şüpheleniyorm regl her ay oluyorm ama 3 gün oluyorm aylardır 1 haftaydı su bile içsem göbeğim şişiyo hamile gibi peki pcos olanlar nasıl zayıflıyo bi çözümü yok mu
adastra anneyim09 O kadar karpuz yenir miii yarım karpuz sizin günlük almanız gereken kalorinin yarısını filan karşılıyor 🙈
kuzeyyy07 anneyim09 tabiki bende diyetteyim şimdi. Ama karpuz yok mesela listemde. Elma felan yiyorum. Birgün güzel kaçamak yaptım ona rağmen iki haftada 2700 gr verdim. 2600 ü yağdan düşünün. Ama başlamadan önce bütün kanlarıma baktırdım ve D vitamini başlattı doktor
anneyim09 adastra ay bende karpuzun kalorisi yoktur çok azdır diye ha bire acıktıkca karpuz yedm durdum 😀 gece çok acıkıncada karpuz yedm geç saatte
adastra anneyim09 Günahlarınız affola 😂 gece acıkınca en iyi Besin salatalık aklınızda bulunsun kalorisi sıfıra yakın
anneyim09 kuzeyyy07 bende gidip baktırayım bi inşallah pcos falan yoktur normalde çok çabuk alıp çok çabuk verebiliyordm ama bu 1 yıldır 2 gün çok yesem 2 kğ alıyorm ama inanılmaz zor veriyorum
Elifsvl Bende diyet yapıyordum 1 ayda 2 kg verince bir şeylerin ters gittiğini anladım bi kan tahlili verdim ve sonuçlar berbat geldi. Haşimato çıktı,demir ve d vit yerlerde,kolestorol yüksek çıktı. Demem o ki bi kan vermenizde fayda var
nkygsz anneyim09 bende diyetteyim aşkım su içiyorum ekmek pirinç makarna yemiyorum meyveleride azar azar öğle saatinde tüketiyorum çünkü genelde şekerli hepsi. Bide hafiflediğini hissetmen çok önemli mutlaka o tartı değişecek bazen haftalarca aynı kiloda kalıyosun önemli olan sabretmek. Aralıklı oruç dene bide istersen
anneyim09 nkygsz evet hafiflediğimi incelme oldugunu hissediyorm yüzümde belimde eşimde söyledi dün incelme var diye ama tartıya çıkınca çok moralim bozuldu oğlumu tarttım tartımı bozuk diye onun kilosu dogru cıktı
nkygsz anneyim09 yorumlarda çok okudum bunu böyle olunca sonradan bir anda zayıflıyormuşsun önemli olan senin hissetmenmiş bence pes etme 🥹💖