[silindi] bluem ateş veya hastalık durumlarında aşı yapmıyor sağlık ocağı. Yani bizimki yapmamıştı. İyileşince gel demişti. 10 aylık aşısı olmuştuk 1 yaş aşısını 2 hafta sonra oluruz.
melis_duru bluem hastayken ve özellikle de ateşliyken aşı yapılmaz, iyileşince götürün. Biz 1 yaş aşısını kolay atlatmıştık, ateş falan yapmadı
Tekemerve Ateş grip vs hasta olduğu zaman yapılmiyo özel aşımızı bile yapmamislardi. Zaten normalde 1 yaş asisi da biraz ateş yapiyo ağır gelir diye yapmazlar siz yine de bilgi verin sağlık ocağına