gulnihan Merhaba 6,5 aylık oğlum gribe yakalandı ne yazıkki burun akıntımız ve öksürüğümüz var sizce ne yapmalıyım doktora gittik 3 gün antibiyotik kullandık ama geçmedi bildiğiniz kullandığınız doğal yöntemler var mı
MutluPrensesAnnesi gulnihan fitospan diye bir şurup var anında kesiyor öksürüğü özel doktorumuz yazdı
barlas53 gulnihan bende çocuguma kullanfım fitospanı geçmemişti fitospan zaten bitkisel devlet karsılamıyo birde şey deniye bilirsin ben cok yaptım yumusardı öksürüge cok şyi geliyor soganı küp küp dogra içine nornalde bal ama senin bebeiş küçük kben kendi oglumada küçükken içine şeker atardım 1 tatlı kaşıgı sonra kavanozun agzını kapa 4 saat sonra sulancak onu çay kaşıgıyla günde 3 defa ver bi dene istersen süper oluyor