Kızlar bugün baktım gözü böyle olmuş kızarık hafif şiş gibi bu ara yüzünü çok çiziyo çizdi sandım başta ama geçmedi it dirseği gibi bişey mi çıkmış bakar mısınız yarın zaten doktora götüreceğim de iyice şişmemesi için ne yapabilirim kendimizde çıkınca çay ile pansuman yapıyoruz da bebek için olurmu