Kızlar bebeğimin dün ateşi yükseldi gece sabaha kadar hep huysuzlandı zaten sabah kaltığımızda döküntüşer vardı doktor antibiyotik ve krem verdi hiçbişey yemiyor sürekli ağlıyor mız mız serum felan verilmiyor mu bu hastalıkta bilgisi olan yapabiliceğim şeyler nedir başka evde