Ayy kızlarrr yardımaa ihtiyacımm var 11 ay 15 günlük kız çocuğu şu son 4 gündüzden belli uyumuyor gece kalkıyor oo kadar saat de ayağım da sallıyorum uyumuyor emzıgı ile oynuyor gündüz ona keza 1 bucuk saatlık uyku ile duruyoruz suan uykusu var esmıor ama uyumak istemıor yanı yardıma oo kadar ıhtıyacım var bu atak haftası mı yaş sendromu nedir bu yaa perişanım artık gündüz kızım uyuduğu zaman bende onunla uyuyorum ama şuan oo kadar yıprandım ne yapsam ne etsem uyumuyor “pişş pişş sesı eee eee “ sesını de açıyorum Fatma ananın nınısını de kendım de söylüyorum nını ama tövbe yok yanı fıkrınıze ihticam var lütfen 😞😞