ecosummm
Küçükken benim de burnum kanıyordu , sıcakta , sinirlendiğimde hatta bazen gece uyurken de.
O kadar alışmıştım ki kalkıp lavaboda 10 dk bekleyip geri yatıyordum.
İlk müdahale olarak baş önde burun kemerlerini sıkıyorduk , başıma buz koyuyorduk.Böyle daha hızlı geçiyordu.
Neyse bir süre sonra bitti.
Ailem ilk kez sinirlendiğimde olduğunu söyledi , bebek için ağlamışım baya o zaman olmuş.
Yıllarca böyle sandım ama , burnuma dolgu yaptırmaya gittiğimde doktor bana burnun küçükken çatlamış dedi.
Aileme sordum haberleri yok tabi
Sonuç olarak düşme vs yaşadı mı hiç
( daha küçükken )