Arkadaşlar oğlum 20 aylık, sabah 8 gibi uyanır 10 gibi kahvaltı yapar 12 gibi de 150cc mama içer uyur, 2’de uyanır. Bu yüzden öğle yemeği yemiyor. Uyandığında acıkmış olmuyor. Saat 3-4 gibi yedirsem bu kez akşam yemeği yemiyor. Yani taa akşam 6da 7de bizle yemek yiyor. Akşam yemeğine kadar sadece meyve yedirebiliyorum. Daha fazlasını yerse bu kez akşam yemeği yemiyor. Bazılarında görüyorum 3 ana öğün 2 ara öğün yapıyorlarmış nasıl oluyor ben mi eksik yediriyorum anlamadım ki 🤦🏻♀️🤦🏻♀️