Layddiana
Çok teşekkür ederim 🙏🏻🌸✨Dışına kremşanti kullanıyorum , pastacı kreması içine kullanıyorum dışına hiç kullanmadım nasıl oluyor bilmiyorum ama ben krem şantiyi önce sıvı kremayla çırpıyorum katı bir kovam oluyor sütle açıyorum kaplayabilecepim kıvama getiriyorum hem malzeme çoğalıyor bir pastayı kaplıyor hemde sütle çırpılan gibi karlanmış gibi bir görüntü olmuyor . Üstelik tadı da Daha lezzetli oluyor . Birde asla buzdolabında bekletmeyin direk çırpıp kullanın kullanacağınız kaplayacağınız zaman kremşantiyi yapın buzdolabında bekleyince katılaşıyor sürmek zor okuyor birde köpük köpük karlanmış bir görüntü oluyor tavsiye etmem . Pastadaki süsler ve figürler bana ait hepsini kendim yapıyorum sadece 1 yaş pastasındaki kuru çiçekler hazır