8 aylık bebeğim var sürekli kucakta durmak ayakta gezinmek istiyor doğduğunda da zor bir bebekti emmedi emmesi için hep ayakta emzirdim. Şimdi ise asla kucagimdan inmiyor mutfakta yemek yaparken mama sandalyesine oturtuyorum yanında olduğum halde ayakta olduğum için basıyor çığlığı beni al diye o kadar yoruldum ki kilolu bir bebek de bel ve boyun ağrısından uyuyamıyorum çok yoruldum diğer 4 yaşındaki çocuğumla ilgilenemiyorum sürekli kucakta yemek yapamıyorum çocuk yeri geliyor açım diye ağlıyor bende onunla birsey yapamadigim için ağlıyorum. Her yolu denedim sırtıma bagladim önüme bağladım olmuyor olsada artık ağrıdan tasiyamiyorum bana yardimci olun ne yapmalıyım.