Edaozam @“melegininannesi38”# melegininannesi38 merhaba canım ben hazır süt veriyorum inek sütünü kızım içmiyor devam sütünüde sevemedi aldım kaç kez içmedi . uyku saatlerinde istiyor toplam bi biberon 260cc kadar içer parça parça içiyor tabi az az yapıp veriyorum tam yağlı alıyoruz pınarın 💕
pantenkelebek melegininannesi38 benim arkadasim memeden ayırdığı zamandan beri kutu sütlerden içiriyor 18 aylikdan beri şimdi 2.5 yaşında çok içiyor ve göbeği var kıyafetleri denk gelmiyor asla dar oluyor göbekten bana da diyorlar süte alıştır alistirmam diyorum küçücük çocuk da o kadar göbek mi olur çocuk sadece süt içiyor yemek yemesi düzgün değil ben tavsiye etmiyorum
melegininannesi38 Edaozam mrb canım benimki iki kere icti tamam bida içmedi zaten içmez de artık herhalde
hndathn melegininannesi38 3 yasından önce doktorlarının kararı üzere hiçbir sekılde vermedim. 3 yasını doldurduktan sonrada yıne doktorlarına danısarak sadece sabah kahvaltısında haftada 1 maksimum 2 olacak sekılde tükettırdım
Beyzaveduru Doktorlar vermeyin diyorlar ama illa ki içecekse öğünlerde değil ara öğünde bir su bardağını geçmeyecek şekilde günlük toplan verebilirsiniz. Kızım 2 yalında küçük sütlerden istiyor açıyoruz bazen bitiriyor bazen çöp