Deletedmom_52 Iyi akşamlar hanımlar. Benim 3 aylık bi bebeğim var ve geceleri 3-4 saatte bir kalkıyor mama yemek için. Ama etrafımdaki cogu kişinin bu yaşlardaki bebekleri geceleri 7-8 saat kalkmadan uyuyorlar. Sizin bebişlerinizin gece uykusu nasıl ne kadar sıklıkla uyanıyorlar? Benimle paylaşırsanız sevinirim şimdiden teşekkürler
Sin21 Deletedmom_52 3 aylıkken saat bası yarım saatte bir kalkıyordu valla bence sizinki gayet güzel 🖤
Birogretmenanne Deletedmom_52 oğlum 2 aylık geceleri 4 saat kadar uyuyor o bile bana fazla geliyor 7 saat uyuması emziremedigim için hem bana sıkıntı hem de o kadar süre ac uyuyabilecegini sanmıyorum. Bence sizinki de gayet ideal uyuyor.
Miniminiprens Deletedmom_52 benimki 4.ayına girecek bazen 5 saat uyuduğu oluyor ellemiyorım uyanıyor kendi zaten. Bazende alarm kurmuş gibi 3 saatte bir. 😊 Ne zaman acıkırlarsa uyanıyorılar
Bsekvnz Ayına yeni girdi gece uykusuna geçtikten sonra 2 -3 saate bir emmek için kalkıyor doğduğundan beride böyle, çevremdeki bebislerde böyle çoğu.