kubrazorlu01 Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 aylık ve çok kusuyor, kilo alımı yavaş aptamil ar mama kullanıyoruz ama hala kilo alımı yavaş olduğu için iyi bir Adana da çocuk doktoru önerebilir misiniz yada tavsiyeleriniz varsa yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏
kkaraa kubrazorlu01 ben de burda bekleyeyim mevcuttaki doktorumuzdan birazcık memnun değilim ben de 😖
kkaraa kubrazorlu01 başkent hastanesinde Burak poyraza , aslında iyi bir doktor baya da aydınlatıyor ama whatsapptan ulaşım sağlayamıyorum biz de 5 aylık olduk bu Arada