TuttiFruttii Kızlar makine aldım, halı koltuk yıkama, şimdi nasıl yapacağım o aklıma takıldı, halıyı köpükleyip bir bezle silip sonra çektirip ardından su fıskırtıp bidaha mı çektirmek lazım
nilikonunannesii TuttiFruttii ben önce deterjanlı su ile siliyorum sonra su fışkırtıp çektiriyorum diğer türlü çok yorucu oluyor.
butterflyy_ TuttiFruttii aşağıdaki arkadaşta bahsetmiş ben de öyle yapıyorum açıkçası yıkama konusun da iyi değil heleki kurumuş lekeler de ıslak birşey dökülünce hemen yaparsan okey ama dediğim gibi köpürt yıka üstünden durula sonra makinayla suyunu çek
TuttiFruttii nilikonunannesii fakirin elde yıkama halı sampuanını aldım sizin dediginiz gibi yaptım güzel oldu ama temizlendiği belli oluyor 🙊
TuttiFruttii Layddiana Kiwi marka aldım cam silme aparatlı olanından bunun gücü yüksekmis, yıkadım halı mennun kaldım sandalyeleride yıkadım onlarıda güzel temizledi
TuttiFruttii butterflyy_ halıda leke falan yoktu da makineyi deneyeyim dedim ramazanda yıkatmıstım ama kirli suyu hic iç açıcı değildi🤣o kadar zamanda nasıl böle kirlenmis 🙄🙄