muhendissanne Kızlar merhaba, Damlayı kullanmazsam nerdeyse bebeğimi hiç uyutamıyorum. Kullanınca da bebeğim çok zor uyanıyor ve normale göre çok az besleniyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Doktor 4×15 kullan dedi. Özellikle akşam saatlerinde çok ama çok gazı oluyor.
zarifhanim muhendissanne Kızımda hiç uyku yapmadı. Doğduğunda uzun süre sab simplex damla kullanmıştık. Yan etkisi olan bir damla değil.
zenginoldum muhendissanne evet bende ilk cocuguma sap kullandim. Gazini rahat cikariyordu ve deliksiz uyuyordu.
JanJan_ muhendissanne üç ay kullandım öyle bir durum olmadı belki bebişe iyi geliyordur rahatladığı için uyuyordur
muhendissanne zarifhanim damlayı vermezsem 4-5 saat aralıksız ağlıyor bugün verdim gözünü açamıyor zorla emiyor ne yapacağımı şaşırdım artık..
zarifhanim muhendissanne çok ağlıyorsa yoruluyordur belki. Kaç aylık bebeğiniz başla bir sebebi olabilir mi?
muhendissanne JanJan_ ama beslenmeye bile zor kalkıyor .. akşam hiç uyumadı diye ağladım şimdi hiç uyanamıyor diye ağlıyorum.
_Hera muhendissanne hiç uyku yapmadı doğduğundan beri kullandık. Yan etkisi olmayan bir ilaç. Belki rahatladigi için bebiş uyuyordur.
nurhayat97 Bizim de damla ile güzel uyuyordu bence sebebi uyku yapması değil de rahatladıkları için uykuya daha iyi dalıyorlar diye düşünmeye başlamıştım 4 aylıkken bitti gaz sıkıntıları çok şükür
mmoommy muhendissanne ahh nerdeeee 76 günlük olduk hala kullanırız ve gündüz toplasan 4 saat anca uyuyoruz