blgnsglm ataklara inanmıyorum. inanlara saygım sonsuz.
karının doyduğundan tam emin misin?
gazını çıkardığın halde hala ağlamaya devam ediyorsa, çok gazlı bir bebek olma ihtmalida var doktorum demişti.
sabah akşam (yaz ayındayız) banyo yapıp rahatlatıp, karnına masaj yapıp, sonrasında doyurup, zıbın, üstğnede ince tükbent inceliğinde kumdak yapıp, sırtını sıvazlammaya devam ederek pişpişleyebilirsin.
hepsini yaptığın halde ağlıyorsa nefesi kesilene kadar, kolik olma durumu olabilir