Kızlar 2 ay önce sezeryan doğum yaptım. 2 hafta kadar kanamam oldu bitti. 40 ım çıktı bi 10 gün kadar sonra adet sancısına benzer bir ağrıyla tekrar kanamam başladı ve 15 gün oldu kesilmiyor bu adet mi lohusa kanamasımı böyle bir durumu tecrübe eden varmı