NANANA Ah benim gül bacılarım. Uzun çok uzun zamandır yazmıyorum buraya. İlk oğlumla yıllardır otizmle uğraşıp tam rahata ericektik ki… Kizimdada 20ayliktan belirtiler başladı. E tabi önceki tecrübelerime yola çıkarak hemen doğru yöntemlerle önce üç farklı uzman doktor değerlendirmesi testler ve. Yoğun sürece giriş yaptık. Haftada 6gun güne iki üç saatlik farklı eğitimler özel beslenme ve beyin destekli gıda takviyeleri derken bı baktım ilk birinci aydan degisimler kendisini gösteriyor. Kistli göz teması uzun süreli bakışlara dönüşünce içimde umut dahada cogaldi. Belki çoğunuz hatırlarsınız ağır otizmli oğlumu nasıl hayata katdigimi. Ve ciddi sağlık sorunlarım başladı. Bir anda unutkanliklar gelmiş bana yurudugum halde oluyor bu bide. Ve geçmeyen baş ağrısı vücut kaislmalari. İşin garip tarafı ağlamak istiyorum yapamıyorum belki ona ihtiyacım var ama gelmiyor😆 . Yani kısacası hayat bana yine yaptığı yapıyor. 😢 En son dinazorlar falan gelsin evime artık bı onları göremedim şu dünyada😁hepinizi sevgiyle kucaklıyorum❤️❤️❤️❤️
rukenlina NANANA Allah yardımcınız olsun çok üzüldüm anlamadım 20 aylıktan sonra mı çıktı belirtiler hiç mi önceden bir şey sezmediniz oğlunuzda da böyle sonradan mı çıktı belirtiler
Sogukbaklava NANANA Allah yardımcınız olsun ilerleme kaydettiyse kısa sürede belki otizm değildir . Olabilir mi öyle bir şey
sek_kahve NANANA üzüldüm gerçekten, beni hatırlar mısınız bilmem ama ben sizi hatırlıyorum. Ağır uğraşlar vermiştiniz, aynı yola girmiş olmanıza üzüldüm. Allah yardımcınız olsun
forumgurmesi Allah yardımcınız olsun, Allah dağına göre kar verirmiş. Siz tecrübeli sabırlı mücadeleci bir annesiniz,bununda üstesinden gelirsiniz elbet.🤎
Prenses18 @NANANA merhaba benim kızımda otizm çok sık agliyo saat başı agliyo yani biyere giderken korkarak gidiyoruz 4 yaşında sizin ilk çocuğunuzda bu şekil aglama varmi
Blackcloud NANANA Canım biliyorum seni eskiden beri. Rabbim yardımcın olsun. Düzelecek kızında inşAllah. Rabbim hepsine sağlık versin.🌸🫶🏻
cokbilmismom NANANA Allah yardımcınız olsun çocuğunuz umarım gündem günden güne daha iyi olur. Merak ettiğim için soruyorum bilgim olmadığı için. Birinci çocuktan sorma ikinci için genetik test yaptırdınız mı doğuştan mı oluyor bebeklerinizde
Meryemozen NANANA inşallah emeğinizin karşılığını çok daha fazla alırsınız Rabbim evlatlarımıza sağlık sıhhat versin inşallah 💕 özel beslenme ve beyin destekli gida takviyesi yazmışsınız bunları biraz detaylı yazar mısınız komşumun oğlu da otizmli belki bi faydası olur🥰
[silindi] NANANA sınavınız çok zor ama inanıyorum ki başaracaksınız ❤️ süreci doğru yonetiyorsunuz hastalık hakkında çok bilgim yok ama eskiden otizm diye ayriştirma yoktu herkes hayata katılıyordu ve bence doğrusu da bu. Rabbim zorunuzu kolaylaştırsın inşallah güzel anne 🫂❤️