Merhaba05 Hormonlarımız çalıştığı sürece %100 biteceğini düşünmüyorum. Ben de 8 seans sonrası evde lazere başlayanlardanım. Philips lumea bri940 olan modeli kullanıyorum. İki üç ay boyunca tertemiz gezmemi sağlıyor. Yani hiç bitmese de düzenli kullanım sonrası senede 2 3 defa lazer epilatörle 5 dakikada tüyleri almak benim için büyük kolaylık. Bir sene boyunca uğraşmadan pürüzsüz kalmak var ucunda. O sebeple gittiği yere kadar kullanırım diye düşünüyorum.
Ben eşimin yüzüne, boynuna ve bağrına da lazer yapıyorum. Bunu belirtme sebebim sakal gibi kalınlıkta olan tüylerde de ilk seanstan itibaren etkisini görmemiz. Yani ilk aylar dökülme yapmıyor ama bir yerde çıkıyorsa bir yerde çıkmıyor inanılmaz seyrelme oldu iki ayda. Ona da bir sene düzenli kullanıp uyuttuktan sonra seans aralığını 3 ayda bire düşüreceğiz. Dediğim gibi bir kaç ay temiz kalabiliyorsa bizim için bitmiş demektir. Ona da razıyız yaparız ara atışlar.