Askolar taşındım ve eşim evimize misafir davet etmiş ocağım kurulmadı sadece davul fırın var eşimle bana bir şeyler hazırlıyordum ama pilav çorba olmadan misafirlere ne yapabilirim hiç bilmiyorum bu zamana kadar anca temizliği bitirdim hâlâ tam yerleşmedik çünkü yemek için fikirleriniz varsa bekliyorum
Bu arada fırına lahmacun içi falan da verilmiyor burda 🥲