Kızzzz benim bebişim maşallah çok sakindi, uykuları çok güzeldi: bu hafta 5. Haftamız alt üst oldu çocuğum. Katıla katıla ağlıyor gündüzleri, birde akşam daha fazlalaşıyor. Gece uykusu bozulmadı çok şükür ama gaz sancılı gibi ıkına ıkına katıla katıla ağlıyor bazen sesi gidiyor ödüm kopuyor. Bu atak haftası ile ilgili mi acaba? Bir de ne kadar sürüyor bu haftalar? Bilenler yazabilir mi 🥺