Ebruli101 cc kullanmadım bilemiyorum. Bende yeni doğum yaptığım zaman yüzüm çok kötü oldu. Her taraf sivilce doldu bir anda anlamadım. Çok iğreniyordum kendimden. Zamanla düzeldi adet olduktan sonra daha da düzeldi. Uzun zamandır yüzüme birşey kullanmıyorum anca dışarı çıkarken bb krem o kadar. Onun dışında pudra kullanıyordum ne sürersem sivilce yapıyorsu kükürt sabunu kullanıyorum doğal memnunum düzeldi. Sürekli makyaj yapıyorsan ara ver yüzün dinlensin, su kaynat buharda gözeneklerini yumuşat falan. bb krem de güneşe karşı koruyuculuğuda var. :)